przejdź do apartamenty
Rezerwuj online Rezerwuj
Gwarancja najniższej ceny
+48 663 115 773

FAQ

  1. Dobranoc
  2. O nas
  3. FAQ
Kup Voucher

Sprawdź najczęściej zadawane pytania DOTYCZĄCE POBYTU W DOBRANOC

Jeśli  masz wątpliwości dotyczące wizyty w DOBRANOC Apartments, chętnie je rozwiejemy. Jednakże bardzo prawdopodobne, że satysfakcjonujące Cię odpowiedzi znajdziesz poniżej. Dla ułatwienia zebraliśmy najczęściej poruszane tematy przez naszych Gości związane z samą rezerwacją, a także organizacją pobytu. Jeżeli po przeczytaniu FAQ niektóre kwestie nadal pozostają dla Ciebie niewiadomą, zadzwoń lub napisz.

Regulamin Program lojalnościowy

F.A.Q.

Czy jest dostępny parking strzeżony?

Parking monitorowany znajduje się na terenie obiektu i jest dodatkowo płatny 25 PLN/doba (od niedzieli do czwartku), 35 PLN /doba (piątek, sobota). Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja miejsc z uwagi na ich ograniczoną dostępność. Przed budynkiem znajduję się tzw. strefa płatnego parkowania czynna w dni robocze w godzinach 08.00-18.00.

Czy pościel jest wliczona w cenę?

Pościel oferowana jest za darmo i jest wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli możliwa jest co 7 dni.

Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę ?

Istnieje możliwość zamówienia śniadania bezpośrednio w kawiarni i bistro na parterze kamienicy. 

Czy oprócz śniadania jest możliwość wykupienia obiadokolacji?

Nasz obiekt nie oferuje obiadokolacji dla turystów indywidualnych, jednakże z przyjemnością polecimy Państwu jedną z pobliskich restauracji. Ponadto dla grup zorganizowanych możemy zaproponować organizację obiadokolacji.

W jaki sposób dostać się z dworca PKP do obiektu?

Obiekt znajduje się w odległości 15 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA.

Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Jeżeli jednak dysponujemy wolnymi miejscami noclegowymi, można zameldować się bez wcześniejszej rezerwacji. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać telefonicznie, osobiście, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT. 

Czy w pokojach są łazienki?

Tak w każdym pokoju jest prywatna komfortowa łazienka.

Czy akceptują Państwo zwierzęta?

Po uzgodnieniu z recepcją akceptujemy domowe małe zwierzęta.

Do której godziny możemy się zameldować?

Zameldowanie od 14:00 do 23.30, wymeldowanie od 7.30 do 11:00. Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z Recepcją  (+48) 663 115 773, 61 6393 049.  Nasza recepcja jest czynna codziennie od 7.30 - do 23.30.

W przypadku zameldowania w godzinach nocnych, a w szczególności po godzinie 23.30 – prosimy o kontakt z recepcją. W przypadku braku kontaktu – po godzinie 23.30 rezerwacja zostanie anulowana.

Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą.

Czy możemy przechować bagaż przed zameldowaniem i po wymeldowaniu?

Jedna sztuka bagażu na osobę jest dodatkowo płatna, szczegółowy cennik dostępny jest w recepcji. Przed pozostawieniem bagażu prosimy o zabranie ze sobą wszystkich ważnych rzeczy. 

Czy mogą Państwo zamówić dla nas taksówkę?

W celu zamówienia taksówki wystarczy zgłosić prośbę na recepcji.

Czy można palić w pokoju?

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Czy jest możliwość przechowania rowerów?

Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku jest możliwe po uzgodnieniu z recepcją.

od 24. 05
do 25. 05
Gwarancja najniższej ceny
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij