przejdź do apartamenty
Rezerwuj online Rezerwuj
Gwarancja najniższej ceny
+48 663 115 773

FAQ

  1. Dobranoc
  2. O nas
  3. FAQ
Kup Voucher

Sprawdź najczęściej zadawane pytania DOTYCZĄCE POBYTU W DOBRANOC

Jeśli  masz wątpliwości dotyczące wizyty w DOBRANOC Apartments, chętnie je rozwiejemy. Jednakże bardzo prawdopodobne, że satysfakcjonujące Cię odpowiedzi znajdziesz poniżej. Dla ułatwienia zebraliśmy najczęściej poruszane tematy przez naszych Gości związane z samą rezerwacją, a także organizacją pobytu. Jeżeli po przeczytaniu FAQ niektóre kwestie nadal pozostają dla Ciebie niewiadomą, zadzwoń lub napisz.

Regulamin Program lojalnościowy

F.A.Q.

Czy pościel jest wliczona w cenę?

Pościel oferowana jest za darmo i jest wliczona w cenę noclegu. Udostępniamy łóżka pościelone i powleczone w czystą hotelową pościel. Wymiana pościeli możliwa jest co 7 dni.

Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny.

Czy śniadanie jest wliczone w cenę ?

Istnieje możliwość zamówienia śniadania bezpośrednio w kawiarni i bistro na parterze kamienicy. 

Czy oprócz śniadania jest możliwość wykupienia obiadokolacji?

Nasz obiekt nie oferuje obiadokolacji dla turystów indywidualnych, jednakże z przyjemnością polecimy Państwu jedną z pobliskich restauracji. Ponadto dla grup zorganizowanych możemy zaproponować organizację obiadokolacji.

W jaki sposób dostać się z dworca PKP do obiektu?

Obiekt znajduje się w odległości 15 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA.

Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Jeżeli jednak dysponujemy wolnymi miejscami noclegowymi, można zameldować się bez wcześniejszej rezerwacji. Rezerwacji noclegu w naszym obiekcie można dokonać telefonicznie, osobiście, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

Czy jest dostępny parking strzeżony?

Parking monitorowany znajduje się na terenie obiektu i jest dodatkowo płatny 35 PLN /doba. Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja miejsc z uwagi na ich ograniczoną dostępność. Przed budynkiem znajduję się tzw. strefa płatnego parkowania czynna w dni robocze w godzinach 08.00-18.00. 

Czy w pokojach są łazienki?

Tak w każdym pokoju jest prywatna komfortowa łazienka.

Czy akceptują Państwo zwierzęta?

Po uzgodnieniu z recepcją akceptujemy domowe małe zwierzęta.

Do której godziny możemy się zameldować?

Zameldowanie od 14:00 do 23.30, wymeldowanie od 7.30 do 11:00. Jeśli potrzebujesz zameldować się wcześniej lub wymeldować się później – skontaktuj się z Recepcją  (+48) 663 115 773, 61 6393 049.  Nasza recepcja jest czynna codziennie od 7.30 - do 23.30.

W przypadku zameldowania w godzinach nocnych, a w szczególności po godzinie 23.30 – prosimy o kontakt z recepcją. W przypadku braku kontaktu – po godzinie 23.30 rezerwacja zostanie anulowana.

Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 11:00?

Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą.

Czy możemy przechować bagaż przed zameldowaniem i po wymeldowaniu?

Jedna sztuka bagażu na osobę jest dodatkowo płatna, szczegółowy cennik dostępny jest w recepcji. Przed pozostawieniem bagażu prosimy o zabranie ze sobą wszystkich ważnych rzeczy. 

Czy mogą Państwo zamówić dla nas taksówkę?

W celu zamówienia taksówki wystarczy zgłosić prośbę na recepcji.

Czy można palić w pokoju?

Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.

Czy jest możliwość przechowania rowerów?

Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku jest możliwe po uzgodnieniu z recepcją.

od 18. 12
do 19. 12
Gwarancja najniższej ceny
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij