Hostel Dobranoc

F.A.Q.

  1. Czy pościel jest wliczona w cenę?
  2. Czy obowiązuje limit wiekowy dla gości?

    Nie, limit wiekowy nie obowiązuje. Istnieją jednak zasady dotyczące osób nieletnich, które muszą przebywać w obiekcie w towarzystwie pełnoletnich opiekunów. Natomiast pobyt dzieci do lat 3 jest bezpłatny.

  3. Kuchnia – czy mogę przygotować i przechowywać własne jedzenie?

    Tak dla gości do użytku jest w pełni wyposażona kuchnia z lodówką, zmywarką, ekspresem do kawy, tosterem, kuchenką mikrofalową i indukcyjną. Tanie napoje, artykuły pierwszej potrzeby można nabyć w recepcji.

  4. Czy śniadanie jest wliczone w cenę ?

    Istnieje możliwość zamówienia śniadania kontynentalne w cenie 12 zł / os / doba. Codziennie wydawane od godz. 7.00 - 10.30.

  5. Czy oprócz śniadania jest możliwość wykupienia obiadokolacji w hostelu?

    Nasz obiekt nie oferuje obiadokolacji dla turystów indywidualnych, jednakże z przyjemnością polecimy Państwu jedną z pobliskich restauracji. Ponadto dla grup zorganizowanych możemy zaproponować organizację obiadokolacji w zaprzyjaźnionej restauracji.

  6. W jaki sposób dostać się z dworca PKP do obiektu?

    Obiekt znajduje się w odległości 15 min pieszo od dworca głównego PKP . Najłatwiej jest więc dojść pieszo. Więcej informacji w zakładce LOKALIZACJA.

  7. Ile kosztuje taxi z Dworca Głównego do obiektu?

    Taksówka z dworca Poznań Główny wynosi około 15 PLN. Zapytaj recepcje o kod rabatowy na 20% zniżki.

  8. Czy muszę dokonywać rezerwacji przed przyjazdem? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę to zrobić?

    Wcześniejsza rezerwacja jest wymagana. Jeżeli jednak dysponujemy wolnymi miejscami noclegowymi, można zameldować się bez wcześniejszej rezerwacji.
    Rezerwacji noclegu w naszym hostelu można dokonać telefonicznie, osobiście, mailowo, online. Wszystkie dane kontaktowe znaleźć można na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

  9. Czy w pobliżu hostelu jest parking strzeżony?

    Parking znajduję się bezpośrednio przed budynkiem, jednak jest to tzw. strefa płatnego parkowania czynna w dni robocze w godzinach 08.00-18.00. W soboty i niedziele oraz  święta jest ona bezpłatna. Natomiast parking strzeżony całodobowy mieści się 300 m od hostelu na ul. Szymanskiego 5. 

  10. Czy w pokojach są łazienki?

    Łazienki w pokojach są współdzielone, mniej więcej jedna łazienka na 2 pokoje. Przy czym są one zamykane, nie ma więc możliwości by równocześnie korzystała z niej większa liczba osób. Do dyspozycji Gości posiadamy również pokoje z łazienkami prywatnymi (dostępne drogą mailowa) i Studia z prywatną łazienką i kuchnią.

  11. Czy akceptują Państwo zwierzęta?
    Po uzgodnieniu z recepcją akceptujemy domowe małe zwierzęta. Prosimy o sprawdzenie cennika i kontakt z recepcją.
  12. Do której godziny możemy się zameldować?
    Nasza recepcja jest czynna 24h. W przypadku zameldowania w godzinach nocnych, a w szczególności po godzinie 6.00 rano następnego dnia – prosimy o kontakt z recepcją. W przypadku braku kontaktu – po godzinie 6.00 rano rezerwacja zostanie anulowana. 
  13. Czy w dniu wyjazdu możemy pozostać dłużej w pokoju niż do godziny 12:00?
    Przedłużenie pobytu i późniejsze wymeldowanie z pokoju musi być uzgodnione z recepcją. Opcja ta jest możliwa za dodatkową opłatą.
  14. Czy możemy przechować bagaż przed zameldowaniem i po wymeldowaniu?
    Jedna sztuka bagażu na osobę może być za darmo przechowana w dniu przyjazdu od godziny 8.00 rano, a w dniu wyjazdu do godziny 22.00 wieczorem. Za kolejny bagaż, wcześniejsze pozostawienie bagażu lub późniejszy odbiór pobierana jest opłata. Przed pozostawieniem bagażu prosimy o zabranie ze sobą wszystkich ważnych rzeczy. Darmowe jest wyłącznie jednokrotne złożenie bagażu. 
  15. Czy mogą Państwo zamówić dla nas taksówkę?
    W celu zamówienia taksówki wystarczy zgłosić prośbę na recepcji Hostelu.
  16. Czy mogę korzystać z kuchni po godzinie 23:00?
    Ze względu na ciszę nocną i komfort snu naszych gości i po godzinie 23.00 pomieszczenia living roomu, kuchni i jadalni są niedostępne.
  17. Czy można palić w pokoju?
    Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych używek. Osoby naruszające ten zakaz mogą liczyć się z karami finansowymi.
  18. Czy jest możliwość przechowania rowerów?
    Rowery można za darmo przechowywać przed budynkiem tutaj dysponujemy stanowiskami do przymocowania rowerów. Przechowywanie rowerów wewnątrz budynku jest możliwe po uzgodnieniu z recepcją.

REGULAMIN HOSTELU DOBRANOC

Szanowni Państwo,
Dziękujemy za zapoznanie się z regulaminem DOBRANOC Hostel i jednocześnie wyrażamy nadzieję na przestrzeganie opisanych w nim zasad. Regulamin został stworzony w celu zapewnienia Państwu bezpiecznego i komfortowego pobytu w naszym obiekcie.




Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa jest o:

DOBRANOC Hostel lub Hostel – oznacza to firmę Mariusz Lipinski NIP 8542215497 ul. Strzelecka 20/8 z siedzibą w Poznaniu

 Gość – osoba fizyczna lub prawna wynajmująca w hostelu pokój bądź miejsce noclegowe

 § 1
Rezerwacja, doba hostelowa

  1. Najmujący pokój Gość hostelu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
  2. W karcie meldunkowej Gość osobiście wpisuje swoje imię i nazwisko oraz składa podpis.
  3. Rozpoczęcie pobytu w hostelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.
  4. Pokój w hostelu wynajmowany jest na doby.
  5. Opłata za pobyt pobierana jest za całość rezerwacji od Gościa w dniu przyjazdu do hostelu (z góry). Cena zawiera wszystkie podatki. Cena za nocleg jest umowna i nie jest stała, regulowana jest dostępnością miejsc w hostelu.
  6. Doba hostelowa trwa od godziny 14.00 dnia przyjazdu do godziny 12.00 dnia następnego.
  7. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej www.dobranochostel.pl, osobiście w recepcji hostelu, telefonicznie pod numerem telefonu + 48 61 6393049, 663115773, lub drogą elektroniczną pod adresem e-mail rezerwacja@dobranochostel.pl, info@dobranochostel.pl, dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zaakceptowaniem warunków tego regulaminu.
  8. Rezerwacja w ofercie "Cena dnia" wymaga potwierdzenia w postaci wpłaty zaliczki w wysokości 50% całkowitej kwoty rezerwacji. Płatności należy dokonać w ciagu 48 godzin (2 dni robocze) od dnia dokonania rezerwacji wstępnej. Pozostała kwota regulowana jest w momencie zameldowania. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie automatycznie wpływa na anulowanie rezerwacji. Rezerwacja z momentem jej potwierdzenia w sposób wskazany powyżej staje się rezerwacją gwarantowaną, a przed takim potwierdzeniem jest rezerwacją niegwarantowaną. 
  9. Rezerwacja w ofercie "Super Deal" wymaga potwierdzenia w postaci dokonania przedpłaty w wysokości 100% całowitej kwoty rezerwacji. Hostel obciąży Gościa z karty kredytowej przedpłatą w wysokości 100% wartości rezerwacji. W ofercie "Super Deal" nie ma mozliwości anulowania rezerwacji. Opłata wykonana podczas dokonywania rezerwacji przepada w całości w momencie niepojawienia się Gościa w hostelu. Oferta super deal: oferta bez możliwości bezkosztowej anulacji; w przypadku anulowania lub zmian w rezerwacji hostel obciąży Gościa pełną opłatą za zarezerwowany pobyt.
  10. Na podstawie rezerwacji niegwarantowanej Dobranoc Hostel może wynająć pokój bądź miejsce noclegowe, o ile w momencie przybycia Gościa będą one wolne.
  11. Rezerwacja Gwarantowana zachowuje ważność do godziny 18.00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość i Dobranoc Hostel w momencie dokonywania rezerwacji nie ustalili inaczej. Jeśli planują Państwo przyjazd o późniejszej godzinie, prosimy przysłać stosowaną informację pisemnie: e-mailem info@dobranochostel.pl, sms +48 663115773. Brak takiej informacji i nie zameldowanie się w hostelu do godziny 18:00 będzie traktowane jako REZYGNACJA.

  12.  W przypadku rezerwacji niegwarantowanych niestawienie się Gościa w hostelu do godziny 15.00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z automatyczną anulacją rezerwacji.
  13. Anulowanie rezerwacji niegwarantowanej jest bezpłatne.
  14. Wpłaty zaliczek należy dokonywać na konto Dobranoc Hostel: Alior Sync 83 2490 1044 0000 4200 3641 7089, IBAN: PL83 2490 1044 0000 4200 3641 7089, SWIFT: *ALBPPLPW*Przy wpłacie zaliczki uprzejmie Państwa prosimy o podanie w tytule przelewu: imienia i nazwiska, oraz *daty przyjazdu do naszego hostelu.*
  15. Zwrot zaliczki w ofercie "Cena dnia" w 100% możliwy jest w przypadku odwołania rezerwacji nie później niż na 72 godziny przed przyjazdem. W szczególnych przypadkach – m. in. Sylwester, imprezy masowe itp. hostel zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych zasad.
  16. Zaliczki nie zrealizowane nie będą zwracane klientowi. Brak możliwości zwrotu zaliczki za nie zrealizowaną usługę będzie traktowany jako odszkodowanie z tytułu rezerwacji miejsca.
  17. Hostel zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem Gościa lub dokonania obciążenia karty na 3 dni przed przyjazdem na 50% całkowitej kwoty rezerwacji.
  18. Za usługi w hostelu zostanie wystawiona faktura w formie elektronicznej w postaci zabezpieczonego pliku PDF  i przesłana elektronicznie z adresu hostelu info@dobranochostel.pl na adres mailowy podany w rezerwacji. Dobranoc Hostel Poznań zapewnia o autentyczności pochodzenia i integralności treści faktur wysyłanych drogą elektroniczną. Niniejszym akceptuję wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w postaci pliku PDF, przez Dobranoc Hostel Poznań Mariusz Lipiński zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17.12.2010r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz.U. Nr 249, poz. 1661).
  19. W przypadku zmiany terminu wyjazdu w trakcie trwania pobytu, opłata za pobyt niewykorzystany nie będzie zwracana.
  20. W przypadku rezerwacji grupowych należy wpłacić zaliczkę w wysokości 100% w ciągu 48 godzin (2 dni robocze) od daty rezerwacji na konto bankowe hostelu. Do czasu wpływu zaliczki na konto Dobranoc Hostel rezerwacja nie jest gwarantowana.
  21. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hostelu. Hostel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  22. W przypadku, gdy pokój prywatny lub łóżko w pokoju wieloosobowym nie zostaną zwolnione do godziny 12:00, obsługa hostelu jest uprawniona do wejścia do pokoju bez obecności Gościa, spakowania jego rzeczy i przeniesienia ich do przechowalni bagażu.
  23. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00 - program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według cen pełnych. 
  24. Niewymeldowanie się do godziny 12:00 skutkuje naliczeniem opłaty za kolejną rozpoczętą dobę, lecz nie stanowi gwarancji przedłużenia pobytu.
  25. Gość określa czas pobytu w hostelu w dniu przybycia lub przy dokonywaniu rezerwacji, a w przypadku braku określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hostelową.
  26. Gość nie ma prawa przekazywać zakupionego lub zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet w przypadku gdy nie upłynął okres pobytu za który uiścił należną opłatę.
  27. Przy rezerwacji grup powyżej 10 osób pobierany jest depozyt grupowy w wysokości 20 PLN od osoby. Depozyt zwracamy przy wymeldowaniu zakładając , ze nie ma zniszczeń spowodowanych przez grupę.
  28. Zwierzęta domowe akceptowane są za zgodą obsługi. Zabronione jest wprowadzanie zwierząt na teren hostelu, bez powiadomienia o tym recepcji.
  29. Potrzebę wystawienia faktury VAT należy zgłaszać już w momencie dokonywania rezerwacji oraz w chwili zameldowania. Faktura może być wystawiana najpóźniej do 7 dni od dnia zapłaty.
  30. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hostelowym Gościa bez wiedzy i zgody obsługi jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmujacego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju w kwocie 200 zł/osoba. 
  31. Przez cały czas pobytu w hostelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
  32. Zameldowanie od 14.00 do 23.00, wymeldowanie od 7.00 do 12.00. Recepcja czynna całą dobę (przerwa w działaniach administracyjnych od 24.00-7.00). Recepcja mieści się na III piętrze zabytkowej kamienicy (bez windy).
  33. Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Hostelu powinny być kierowane do Hostelu drogą elektroniczną na adres mailowy: manager@dobranochostel.pl.

§ 2
Zasady przebywania i ponoszenia odpowiedzialnosci

  1. W hostelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu! Za złamanie zakazu zostanie nałożona każdorazowo kara w wysokości 300 złotych.
  2. Interwencja patrolu ochrony podlega karze pieniężnej w wysokości 500 zł.
  3. Klucze i kartę wstępu prosimy oddawać do recepcji przy opuszczeniu hostelu.
  4. Opuszczając pokój, prosimy upewnić się czy okna i drzwi są dokładnie zamknięte.
  5. Z uwagi na bezpieczeństwo i komfort naszych Gości, na terenie hostelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
  6. W hostelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 6:30 dnia następnego.
  7. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług hostelu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
  8. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hostelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  9. Zachowanie Gości hostelu oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hostel może odmówić dalszego pobytu osobie, której zachowanie naruszyło regulamin hostelu lub w inny sposób naruszało reguły współżycia społecznego, nawet w trakcie trwania doby hostelowej. Hostel może odmówić dalszego pobytu osobie w szczególności, jeżeli osoba ta naruszyła porządek prawny. Należność za pobyt nie podlega zwrotowi w żadnych z powyższych przypadków.
  10. Gość zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane z naprawą szkód dokonanych przez niego lub odwiedzających go osób zarówno w         przydzielonym pokoju, jak i na terenie hostelu. Nie uiszczenie żądanej kwoty (odszkodowania) spowoduje wszczęcie postępowania sądowego. W wypadku celowego działania, Gość lub inna osoba może ponosić też odpowiedzialność karną.
  11. Na terenie hostelu obowiązuje zakaz posiadania środków odurzających.
  12. W razie utraty klucza lub karty wstępu pobierana jest opłata w kwocie 50 zł(słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdą sztukę.
  13. Hostel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy regulamin lub wyrządził szkodę w mieniu hostelowym lub Gości, pracowników hostelu, innych osób przebywających w hostelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hostelu. Hostel może odmówić przyjęcia Gościa także z innych ważnych powodów.
  14. Pokoje kilkuosobowe są pokojami koedukacyjnymi. Łóżka w pokojach wieloosobowych przeznaczone są wyłącznie dla jednej osoby.
  15. Gość ma obowiązek zgłosić w recepcji w dniu przybycia wszelkie usterki zastane w pokoju. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń. W przypadku jakichkolwiek nieuregulowanych opłat po wymeldowaniu, Gość zgadza się na obciązenie swojej karty kredytowej. 
  16. W wypadku podejrzenia naruszenia przez Gościa porządku prawnego na terenie hostelu, w szczególności popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, hostel może niezwłocznie zawiadomić o sprawie oraz wezwać na miejsce stosowne służby.
  17. Gość powinien zawiadomić obsługę hostelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  18. Odpowiedzialność hostelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hostelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hostelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hostel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hostelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
  19. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hostel przechowa te przedmioty przez 7 dni, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
  20. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hostel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hostelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hostelu.
  21. Dokonując wcześniejszej rezerwacji lub wynajmując pokój bądź miejsce noclegowe w DOBRANOC Hostel Gość bądź osoba lub firma dokonująca rezerwacji w imieniu Gościa  wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych DOBRANOC Hostel. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. nr 133, poz. 883, z późn. zm.). Gościowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
  22. Hostel pozostaje pod całodobową opieką agencji ochrony Solid Security.
  23. Kierownictwo i personel naszego hostelu dokłada wszelkich starań by usługi noclegowe świadczone w obiekcie były na wysokim poziomie. Jednakże zwraca się uwagę Gości by pamiętali, iż korzystają z usług hostelu, który w założeniu odbiega od standardu usług noclegowych świadczonych w obiektach hotelarskich. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  24. Wszelkie spory związane z realizacją tej umowy strony będą rozstrzygać polubownie w drodze negocjacji, a w przypadku niemożliwości porozumienia, spory    rozstrzygać będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby DOBRANOC Hostel.
  25. Wszelkie nieuregulowane regulaminem kwestie rozstrzygają przepisy powszechnie obowiązujące.

Życzymy udanego pobytu w DOBRANOC Hostel.

 


 

ZASADY I WARUNKI programu lojalnościowego DOBRANOC Hostel.

Program lojalnościowy Dobranoc Hostel (zwany „Programem”). Po zarezerwowaniu i wykorzystaniu 8 noclegów - pobytów otrzymają Państwo jeden bezpłatny do wykorzystania w przyszłości. Nocleg bezpłatny nie zawiera podatków i opłat („Nocleg bezpłatny”).
Wszystkie rezerwacje muszą być dokonane online, mailowo lub za pośrednictwem obsługi recepcji. Gromadzenie noclegów i wykorzystywanie Noclegów bezpłatnych może odbywać się wyłącznie w hostelu Dobranoc. 
W Programie mogą brać udział wszystkie osoby, które ukończyły osiemnaście (18) lat, odebrały kartę przy zameldowaniu oraz korzystają z ważnego adresu e-mail. Do Programu nie mogą przystępować firmy, stowarzyszenia ani inne grupy. 

 
Gromadzenie noclegów

Nocleg hologram jest przyznawany za każdy pobyt spędzoną w obiekcie. Zgromadź 8 noclegów - pobytów i zdobądź 1 bezpłatny. Podczas zameldowania należy okazać Kartę Lojalnościową, aby umożliwić nam dodanie zgromadzonych przez Państwa noclegów do Państwa karty. Noclegi mogą gromadzić wyłącznie osoby biorące udział w programie lojalnościowym. Inni goście objęci tą samą rezerwacją nie gromadzą noclegów. Ponadto nie można gromadzić noclegów za rezerwacje dokonane przed przystąpieniem do Programu.
Wszelkie zgromadzone hologramy są dodawane do Państwa karty w momencie zameldowania i okazania karty lojalnościowej. Jeśli hologramy zostaną zgromadzone, a później okaże się, że nie doszło do zrealizowania pobytu („Nocleg unieważniony”), zastrzegamy sobie prawo do usunięcia takich noclegów z Państwa konta/karty. Taka sytuacja może mieć miejsce w przypadku anulowania rezerwacji lub nie dojazdu. Noclegi unieważnione nie są wliczane do puli 8 noclegów, które uprawniają do Noclegu bezpłatnego.
 
Oprócz sytuacji opisanych powyżej noclegi hologramy nie są przyznawane także w przypadku:
1. Rezerwacji dokonanych za pośrednictwem partnerskich stron pośredników;
2. Rezerwacji dokonanych przed przystąpieniem do Programu;
3. Niektórych rezerwacji dokonanych z wykorzystaniem vouchera lub kodu rabatowego — należy zapoznać się z warunkami dotyczącymi każdego z tych przypadków;
4. Rezerwacji, które nic nie kosztują, tj. bezpłatnych.
  

Wykorzystywanie Noclegów bezpłatnych

Po zgromadzeniu 8 hologramów zdobędziesz jeden bezpłatny* do wykorzystania w przyszłości. Nocleg bezpłatny można odebrać przez Internet mailowo oraz podczas zameldowania wydając Kartę Lojalnościową ze zgromadzonymi 8 hologramami.

Maksymalna wartość Noclegu bezpłatnego zależy od wartości 8 zgromadzonych noclegów, o ile nie straciły ważności. Wartość ta będzie równa średniej cenie za dobę liczonej na podstawie zrealizowanych noclegów, bez uwzględnienia podatków i opłat. W przypadku Noclegu bezpłatnego należy opłacić podatki, posiłki oraz pozostałe powiązane koszty. 
 

Nocleg bezpłatny podlega wszystkim obowiązującym standardowym zasadom i warunkom dotyczącym rezerwacji. Odbierając Bezpłatny nocleg, nie można dodać go do puli umożliwiającej odebranie kolejnego Noclegu bezpłatnego. Zgromadzone noclegi nie mają wartości pieniężnej i odebranie Noclegu bezpłatnego nie podlega wymianie na gotówkę.
Realizując Nocleg bezpłatny w cenie poniżej maksymalnej wartości przysługującego Państwu Noclegu bezpłatnego, nie można ubiegać się o wypłacenie różnicy w gotówce, uznania nadpłaty itp. Realizując Nocleg bezpłatny w cenie powyżej maksymalnej wartości przysługującego Państwu Bezpłatnego noclegu, należy dopłacić różnicę.
Jeśli mają Państwo więcej niż 1 Nocleg bezpłatny do odebrania, można wybrać, jaki zastosować rodzaj rezerwacji. Nie można łączyć Noclegu bezpłatnego z żadną inną ofertą, wykorzystaniem vouchera czy kodu rabatowego, chyba że warunki wyraźnie stanowią, że jest to dopuszczalne. Oznacza to, że rezerwując pobyt i odbierając Nocleg bezpłatny, na ogół nie będzie można uzyskać dodatkowego rabatu.
W przypadku odbierania Noclegu bezpłatnego w ramach rezerwacji na okres powyżej 1 nocy, automatycznie za bezpłatny zostanie uznany najdroższy z noclegów w tej rezerwacji, pod warunkiem, że jego cena będzie niższa niż przysługująca wartość maksymalna.
W przypadku anulowania Noclegu bezpłatnego nie zostanie on zwrócony do Państwa puli.
 

Zmiany i wypowiedzenie umowy

Państwa noclegi nie stracą ważności, pod warunkiem utrzymywania korzystania ze swojej karty lojalnościowej co najmniej raz na 12 miesięcy. Oznacza to, że w tym czasie należy zgromadzić nocleg lub odebrać Nocleg bezpłatny, co spowoduje przesunięcie daty upływu ważności karty lojalnościowej o kolejne 12 miesięcy. W przypadku niezgromadzenia noclegów lub nieodebrania Noclegów bezpłatnych w ciągu 12 miesięcy, Państwa noclegi stracą ważność, a Państwa karta lojalnościowa może zostać dezaktywowane. Gdy do tego dojdzie, Państwa noclegi zostaną utracone. Należy skontaktować sie z nami i sprawdzić datę ważności noclegów.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w każdej chwili i bez uprzedzenia, w tym reguł dotyczących gromadzenia noclegów oraz wymagań kwalifikacyjnych i związanych z nimi korzyści, zasad odbierania Noclegów bezpłatnych, listy obiektów uczestniczących w programie lojalnościowym, a także maksymalnej wartości Noclegu bezpłatnego. Możemy informować o tych zmianach za pośrednictwem wiadomości e-mail lub na stronie dobranochostel.pl, dlatego prosimy o regularne sprawdzanie swojej poczty.
Program Lojalnościowy Dobranoc Hostel nie ma daty zakończenia i będzie trwał do czasu, aż zostanie zakończony, co może nastąpić w dowolnej chwili. Po zakończeniu Programu, przysługuje 60 dni od daty ogłoszenia tego faktu na odebranie Noclegów bezpłatnych zgromadzonych na koncie. Po tej dacie Noclegi bezpłatne przepadną i nie będą podlegały rekompensacie.
Kontynuując gromadzenie noclegów i odbieranie Noclegów bezpłatnych w ramach programu Lojalnościowego Dobranoc Hostel, akceptują Państwo wszelkie zmiany tych zasad i warunków. Śledzenie ewentualnych zmian pozostaje w gestii użytkownika. Najnowsza wersja zasad i warunków jest dostępna na naszej stronie.
 

Ogólne zasady i warunki programu lojalnościowego

Zastrzegamy sobie prawo do wypowiedzenia członkostwa, jeśli użytkownik będzie działać z nieuczciwymi zamiarami lub używać programu lojalnościowego w sposób niezgodny z zasadami i warunkami, przepisami prawa, ustawami i rozporządzeniami. Wypowiedzenie członkostwa może oznaczać utratę zgromadzonych noclegów i korzyści. Przysługuje nam także prawo do podejmowania stosownych decyzji administracyjnych i/lub działań prawnych, w tym także w razie potrzeby do wszczęcia postępowania karnego.
W ramach Państwa uczestnictwa w programie lojalnościowym Dobranoc Hostel możemy przesyłać Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail informacje o wszelkich zmianach dotyczących Państwa konta czy przeprowadzonych transakcji. Możemy także w każdej chwili odebrać Państwa noclegi. Noclegów nie można sprzedawać ani przenosić na innego uczestnika ani łączyć ich z noclegami innego członka Programu. Noclegi nie podlegają cesji w przypadku śmierci uczestnika, jeśli istnieje problem dotyczący kwestii majątkowych lub alimentacyjnych, a także w innych sytuacjach wynikających z obowiązującego prawa. Wyrażają Państwo zgodę, aby wszelkie spory i roszczenia tego typu były rozstrzygane indywidualnie, bez konieczności posługiwania się jakąkolwiek formą pozwu zbiorowego, i wyłącznie przed właściwym sądem, zlokalizowanym dla siedziby obiektu Dobranoc Hostel.
Jakiekolwiek pytania dotyczące tych zasad i warunków będą regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Polskim.
Program jest nieważny w zakresie, w którym jest niezgodny z prawem. Niezrealizowanie dowolnego z niniejszych zasad i warunków nie stanowi uchylenia tego ani żadnego innego postanowienia. Nasza decyzja w zakresie wszelkich pytań czy sporów dotyczących Programu jest ostateczna.